• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
0
وزیر فرهنگ خبر داد؛

رشد ۷۰۰ و ۳۰۰ درصدی مخاطبان و فروش سینما در دولت شهید رئیسی

  • کد خبر : 35150
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
رشد ۷۰۰ و ۳۰۰ درصدی مخاطبان و فروش سینما در دولت شهید رئیسی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: مصوبات جدیدی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی برای توسعه مدیریت و فضای فرهنگی و هنری کشور اخذ شده که در حال گسترش آن هستیم. رشد ۷۰۰ درصدی مخاطبان سینما و رشد ۳۰۰ درصدی فروش بخشی از اقداماتی است که انجام شده است.

به گزارش جمهور پرس، «مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه حیاط دولت در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه از شهید رئیسی آموختیم که کارهای مردم را با نفسانیات خود دچار وقفه و ضرر نکنیم، گفت: در طول این هفته مراسم‌ اربعین شهدای عزیز خدمت را در تمام نقاط کشور داشتیم که مراسم‌ باشکوهی به ویژه در تهران، قم، اهواز و دیروز در مشهد مقدس برگزار شد.

وی در ادامه بیان کرد: از همین سخنگاه از همه مردم عزیز تشکر می‌کنم. در انتهای دولت مردمی هستیم و با توجه به شهادت رئیس جمهور، دولت در کمتر از سه سال به پایان می‌رسد. مجموعه خدمات دولت سیزدهم در حوزه فرهنگ چندین برابر سه سال بود و شاهد اتفاقات مهمی در این حوزه بودیم.

اسماعیلی تصریح کرد: مصوبات جدیدی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی برای توسعه مدیریت و فضای فرهنگی و هنری کشور اخذ و در حال گسترش آن هستیم. رشد ۷۰۰ درصدی مخاطبان سینما و رشد ۳۰۰ درصدی فروش بخشی از اقداماتی است که انجام شده است.

وی افزود: در جلسه رسمی با حضور همه رسانه‌های جمعی جزئیات مهمی از دستاورهای فرهنگ و هنر را اعلام خواهیم کرد. کسانی که دولت انقلابی شهید رئیسی را پیش از شروع متهم به سختگیری و انقباض در حوزه فرهنگ و هنر می‌کردند، امروز منصفانه تحلیل کنند که بسیاری از اولین‌ها در این دولت انجام شد که برگزاری نخستین کنسرت در مراکز تاریخی نیز از آن جمله است.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=35150

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.