• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
0

خرید، تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی سامسونگ LCD Samsung S23 Ultra S918

  • کد خبر : 35056
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
خرید، تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی سامسونگ LCD Samsung S23 Ultra S918
اگر ال سی دی s23 ultra شما دچار مشکل شده است، ممکن است نیاز به تعویض آن داشته باشید، اما اگر خوش‌شانس باشید، امکان تعمیر آن هم وجود دارد.

اگر ال سی دی s23 ultra شما دچار مشکل شده است، ممکن است نیاز به تعویض آن داشته باشید، اما اگر خوش‌شانس باشید، امکان تعمیر آن هم وجود دارد. شما می‌توانید مشکل ال سی دی s23 ultra را با کارشناسان ما مطرح کنید و برای خرید تاچ ال سی دی s23 ultra، تعویض و یا تعمیر آن مشورت بگیرید.

خرید، تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی سامسونگ LCD Samsung S23 Ultra S918

خرابی تاچ یا ال سی دی s23 ultra؟

وقتی درباره تاچ و ال سی دی گوشی صحبت می‌کنیم، دو جزء جداگانه را در نظر داریم که به هم متصل هستند.

تاچ ال سی دی که به آن صفحه نمایش لمسی (دیجیتایزر) نیز گفته می‌شود، مستقیماً در بالای LCD قرار می‌گیرد. LCD وظیفه نمایش تصاویر را بر عهده دارد، در‌حالی‌که تاچ ورودی‌های لمسی را تشخیص می‌دهد.

در بسیاری از تلفن‌های هوشمند مدرن، تاچ گوشی و ال‌سی‌دی در طول ساخت به هم متصل می‌شوند تا ضخامت کلی دستگاه کاهش یافته و وضوح نمایشگر با از بین بردن شکاف‌ها بالاتر رود.

وقتی ال سی دی سامسونگ LCD Samsung S23 Ultra S918 آسیب می‌بییند، لازم است تاچ آن نیز عوض شود، در مقابل هنگام آسیب قابل توجه تاچ، ال سی دی نیز با آن تعویض می‌گردد.

قیمت ال سی دی s23 ultra

قیمت ال سی دی s23 ultra در حقیقت قیمت ال سی‌دی و تاچ با هم است. در گوشی‌های جدید، ال‌ سی دی قیمت قابل توجهی دارد و تعویض این قطعات، مستلزم هزینه قابل توجهی است. با این حال گاهی ممکن است خرابی ناشی از ساختار ال سی دی و تاچ نباشد. به‌عبارت دیگر، تغییر در کارکرد تاچ و ال سی دی، گاهی به دلیل مشکلاتی مانند شل‌شدن سیم‌ها و مشکلات نرم‌افزاری ایجاد می‌شود.

در این شرایط نیازی به تعویض ال سی دی s23 ultra نیست، بلکه تعمیرکار می‌تواند با هزینه کم، سیم‌ها را سفت کرده و یا مشکلات نرم‌افزاری را برطرف کند.

به‌همین دلیل نیز لازم است، قبل از تصمیم برای خرید تاچ ال سی دی s23 ultra، دستگاه را به یک تعمیرکار ماهر نشان دهید، تا مطمئن شوید مشکل از ساختار این ال سی دی و تاچ است. شما می‌توانید از طریق همین صفحه برای تعمیر ال سی دی گوشی خود با مشاوران ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تاچ و ال سی دی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy S23 Ultra

اگر بعد از مشورت متوجه شدید که نیاز به خرید تاچ ال سی دی s23 ultra و تعویض آن است، نکات زیر را برای خرید تاچ ال سی دی s23 ultra در نظر بگیرید.

در نظر گرفتن مدل

هنگام خرید تاچ ال سی دی s23 ultra مطمئن شوید که ال سی دی که انتخاب کردید، دقیقا مطابق با مدل گوشی شما است. حتی تفاوت‌های جزئی می‌تواند مشکلات جدی ایجاد کند. اگر از یک مرکز تعمیرات حرفه‌ای برای تعویض تاچ ال سی دی s23 ultra کمک بگیرید، خود مرکز ال سی دی کاملا مناسب با مدل گوشی شما را انتخاب می‌کند.

نمایشگرهای OEM در مقابل افترمارکت

صفحه نمایش‌های OEM توسط سامسونگ یا تامین‌کنندگان مجاز آن تولید می‌شوند و به اصطلاح به آن‌ها «اصل» گفته می‌شود. در مقابل، ال سی دی‌های افترمارکت توسط تولید‌کنندگان شخص ثالث تولید می‌شوند و اغلب مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند. در اصطلاح رایج به این نمایشگرها «تقلبی»، «فیک» و یا «کپی» گفته می‌شود. هنگام خرید تاچ ال سی دی s23 ultra، از اصل‌بودن تاچ اطمینان حاصل کنید. تاچ ال سی دی اورجینال Samsung Galaxy S23 Ultra معمولا در تعمیرگاه‌های معتبر ارائه شده و ضمانت دارد.

تعویض ال سی دی سامسونگ در رؤیت مشتری می‌باشد

سعی کنید تعمیرکاری را برای خرید تاچ ال سی دی s23 ultra انتخاب کنید که به صراحت اعلام کند « تعویض ال سی دی سامسونگ در رؤیت مشتری می‌باشد». با خرید تاچ ال سی دی s23 ultra از این تعمیرگاه‌‌ها مطمئن می‌شوید که همان ال سی دی خریداری‌شده در گوشی همراه جای‌گزاری می‌شود.

تاچ ال سی دی اورجینال Samsung Galaxy S23 Ultra دوام بسیار خوبی دارد و کیفیت نمایشگر اصلی را به نمایش می‌گذارد.

گارانتی و سیاست بازگشت

هنگام خرید تاچ ال سی دی s23 ultra گارانتی و سیاست بازگشت ارائه‌شده توسط فروشنده را بررسی کنید. فروشندگان معتبر که جنس اصل را ارائه می‌کنند، اغلب ضمانت‌هایی را برای پوشش عیوب تولید ارائه می‌کنند. گارانتی به شما آرامش می‌دهد، زیرا می‌دانید که می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل، آن را بدون پرداخت هزینه برطرف کنید.

اعتبار تعمیرگاه را بررسی کنید

قبل از خرید تاچ ال سی دی s23 ultra، از اعتبار تعمیرگاه مطمئن شوید و تنها تاچ ال سی دی s23 ultra نمایندگی سامسونگ را خریداری کنید.

قیمت‌گذاری

قیمت‌های فروشندگان مختلف را با هم مقایسه کنید، اما در عین حال اصل‌بودن کالا را در نظر بگیرید. فروشنده‌ای را انتخاب کنید که کالای اصل را با کم‌ترین قیمت ارائه دهد.

خرید، تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی سامسونگ LCD Samsung S23 Ultra S918

مشخصات ال سی دی s23 ultra

ال سی دی s23 ultra دارای مشخصات زیر است.

  • نوع صفحه نمایش: Samsung Galaxy S23 Ultra از یک صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X استفاده می‌کند که نوعی صفحه نمایش OLED (دیود ساطع‌کننده نور ارگانیک) است تا LCD سنتی.
  • اندازه: اندازه ال سی دی ۶٫۸ اینچ است.
  • رزولوشن: ال سی دی این گوشی دارای رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل است. این وضوح به تراکم پیکسلی تقریباً ۵۰۰ پیکسل در اینچ (PPI) ترجمه می‌شود.
  • نسبت تصویر: نمایشگر دارای نسبت تصویر ۱۹٫۳:۹ است.
  • نرخ تازه‌سازی: Galaxy S23 Ultra از نرخ نوسازی متغیر تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.
  • روشنایی: صفحه نمایش می‌تواند به‌حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیز برسد.
  • Corning Gorilla Glass Victus 2: صفحه نمایش توسط Corning Gorilla Glass Victus 2 محافظت می‌شود که نسبت به نسل‌های قبلی مقاومت بهتری در برابر خط و خش دارد.

روش تعویض ال سی دی s23 ultra

پس از خرید تاچ ال سی دی s23 ultra، تعمیرکار آن را در مراحل زیر تعویض می‌کند:

  1. برداشتن پنل: تعمیرکار، با برداشتن پنل جلویی شروع به کار می‌کند. پانل با دقت و با استفاده از یک ابزار بازکننده پلاستیکی مخصوص باز می‌شود.
  2. جداسازی کابل نمایشگر: تعمیرکار، کابل نمایشگر را که پنل صفحه را به مادربرد متصل می‌کند، پیدا کرده و آن را جدا می‌کند.
  3. تمیز‌کردن سطح: سپس سطحی را که صفحه نمایش جدید در آن قرار می‌گیرد، با یک پارچه میکروفیبر و مقدار کمی ایزوپروپیل الکل تمیز می‌کند.
  4. نصب صفحه نمایش جدید: تعمیرکار صفحه نمایش جدید را با قاب گوشی هماهنگ کرده و تمام کانکتورها و پورت‌های لازم را به‌درستی تراز کرده و وصل می‌کند. سپس صفحه نمایش را با چسب مخصوصی به بدنه محکم می‌کند.

خرید، تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی سامسونگ LCD Samsung S23 Ultra S918

اگر ال سی دی و یا تاچ شما دچار مشکل شده است، برای خرید تاچ ال سی دی s23 ultra از طریق اینجا اقدام کنید.

 

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=35056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.